Uită-te la miopia lumânării. Exercițiul indian Tratak pentru a restabili viziunea


  • Tratamentul vederii orientale
  • Viziune și toxicoză
  • Vederea unui ochi a scăzut brusc

Vei observa ca in prima imagine, rotile parca se misca, iar in cea de-a doua putem vedea puncte negre care clipesc. Acum uita-te din nou la ele, dar in loc sa iti concentrezi privirea pe unul dintre punctele din imagine, fii foarte atent ca ochii tai sa nu se miste nici un pic. Daca reusesti sa faci asta, miscarile vor disparea si vei vedea imaginea asa cum este. Cea uită-te la miopia lumânării a doua imagine probabil va fi si mai provocatoare.

Daca ai incerca sa iti tii privirea uită-te la miopia lumânării pentru un minut uită-te la miopia lumânării doua, ai putea experimenta de asemenea si o stare de liniste. Daca nu, va deveni mai evident cu un pic de antrenament. Concluzie: Distragerile din minte se traduc in micro miscari in ochi sau in pleoape, si vice versa.

  • Norma viziunii la masa adultilor
  • Persoana care a recâștigat vederea
  • Conexiunea vederii și a dinților

Nemiscarea ochilor aduce o nemiscare a mintii si vice versa. Tehnici de meditatie cu privirea. A tine ochii nemiscati nu este sigura modalitate de a ajunge la o nemiscare a mintii, dar este o modalitate puternica,  si feedback-ul este mult mai rapid.

Scolile de Yoga, Zen si Buddhism Tibetan au dezvoltat tehnici bazate pe acest principiu. Interesant este faptul ca cercetarea neuropsihologului Marcel Kinsbourne ne arata ca este o relatie clara intre pozitia ochiului si emisfera dominanta a creierului, atat de mult incat schimbarea pozitiei ochiului iti poate afecta in mod direct starea de spirit si experienta asupra lumii.

In experimentele sale s-a dovedit ca imaginile care apar in partea stanga a campului vizual, si sunete la urechea stanga ambele transmise pe partea dreapta a creieruluisunt percepute mai putin agreabile decat ar fi pe cealalta parte.

vorbește vederea slabă miopie noi metode

Acest lucru este relevant pentru ca majoritatea tehnicilor de mai jos implica tinerea privirii in centru. Aceasta poate explica experienta multor practicanti referitor la meditatia trataak si tehnici similare: ca acolo este o integrare si o unificare a intregului creier.

Meditatia Trataka: ochi nemiscati, minte nemiscata (linistita).

Daca privind in dreapta se activeaza emisfera stanga, si privind in stanga se activeaza emisfera dreapta, atunci nu este gresit sa concluzionam ca mentinand uită-te la miopia lumânării privire centrala si inainte produce o activitate echilibrata a creierului in ambele emisfere. Trataka — Meditatia yoghina a privirii. Trataka este o tehnica de meditatie care implica focalizarea ochilor si la randul ei, a mintii prin intentie, dar privirea trebuie sa ramana relaxata.

Initial, aceasta practica se face cu ochii deschisi, pe un obiect extern. Dupa aceea se progreseaza la o practica interioara cu ochii inchisi si a privirii vidului. Cateodata se pronunta tratak sau tratika.

viziunea este mai bună decât 1 cerc de testare a vederii

In toate formele de trataka, poti integra controlul constient uită-te la miopia lumânării respiratiei, sau repetitia unei mantre, daca gasesti acest lucru de ajutor, desi uită-te la miopia lumânării obicei nu se invata in acest fel. Personal, am facut cercetari amanuntite despre trataka, si in acest moment, este practica mea favorita chiar daca eu sunt o persoana mai mult auditiva decat vizuala.

Este o tehnica foarte bogata, si aici voi face un rezumat al principalelor ei elemente. Au fost putine cercetari de ordin stiintific in aceasta practica. Deci ceea ce stim cu uită-te la miopia lumânării la beneficile sale sunt in mare parte dovezi anecdotice  de la practicanti care si-au devotat ani de zile acestei practici. In acest context meditatiei trataka i se atribuie urmatoarele beneficii: Imbunatateste concentrareamemoria si vointa Imbunatateste abilitatile de vizualizare Face ochii puternici, mai limpezi si mai stralucitori Ajuta la vindecarea insomniei Aduce gandurile suprimate la suprafata Creste stabilitatea nervoasa Echilibreaza activitatea celor doua emisfere cerebrale Are efect calmant asupra nervilor cranieni Imbunatateste increderea in uită-te la miopia lumânării si rabdarea Prima etapa: Externa.

Prima etapa de practica este privitul extern. Obiectul poate fi aproape orice, desi de cele mai multe ori oamenii aleg o lumanare aprinsa sau un punct negru pe un perete alb, sau o imagine cu o semnificatie viziunea neurologului pentru tine. Alte obiecte folosite sunt propria ta imagine intr-o oglinda ochilul tau drepto sticla transparentaun ac, un jet de apa, luna de pe cer sau primele minute a rasaritului de soare.

Fixeaza-ti privirea pe obiect, si pastreaza-ti privirea in acel loc fara a clipi  si fara a-ti misca privirea. Dupa minute, ochii tai vor fi obositi sau inlacrimati. Apoi inchide-ti ochii pentru cateva minute, si priveste la mirajul acelui obiect din mintea ta, daca il poti vedea.

Exercițiul indian Tratak pentru a restabili viziunea

Dupa ce esti pregatit, deschide-ti ochii si mai incearca odata. La sfarsitul acestei practici, spala-ti usor ochii cu apa rece. Mai multe considerente practice: Folosirea unei lumanari este adesea preferata pentru ca flacara are o atractie naturala pentru multi oameni.

Focul este precum magnetul pentru ochi si pentru minte. De asemenea lasa o imagine foarte clara in minte. Unii yoghini isi exprima ingrijorarea referitor la aceasta practica neintrerupta cu o lumanare, pentru mai mult de doua uită-te la miopia lumânării, poate provoca o impresie permanenta asupra retinei. Asa ca daca practici cu o lumanare, si practici in fiecare zi, fa cateva saptamani de pauza o data la fiecare doua luni. Sau schimba cu un alt obiect.

Exerciții pentru ca ochii să îmbunătățească și să restabilească vederea

Nu practica trataka externa uită-te la miopia lumânării mai mult de zece minute in special privitul la lumanaredoar uită-te la miopia lumânării ai indrumarea unui profesor experimentat in aceasta tehnica. Trucul care sta in manuirea trataka, consta in relaxarea ochilor cat mai mult timp posibil, altfel privirea va deveni incetosata, si ochii vor palpaii. Nu iti face griji daca nu te poti uita mai mult de zece secunde fara sa clipesti; cu timpul vei fi capabil sa te uiti mai mult fara sa clipesti.

Plaseaza obiectul la nivelul ochilor pe o masuta sau pe un suport din fata ta, intr-un mod in care sa fie la nivelul ochilor tai.

Cat despre distanta fata de tine, unii profesori recomanda lungimea unui brat asta functioneaza pentru minein vreme ce altii uită-te la miopia lumânării pana la un metru si jumatate distanta. Experimenteaza si vei vedea care are mai mult sens pentru tine. Asigura-te ca vezi clar obiectul, si nu in ceata. Daca este nevoie poarta-ti ochelarii. Daca folosesti o lumanare, asigura-te ca este intuneric in incapere si ca nu este vant pentru ca flacara trebuie sa stea nemiscata.

Exerciții de ochi eficiente pentru miopie

Pentru alte obiecte, o lumina mai slaba este de preferat, si aceasta trebuie sa se afle in spatele tau. Priveste cu un scop, ca si cum ai privi pentru un anumit lucru. Moment dupa moment, tot ce face este sa te uiti la viziune minus 5 ce vezi punct, fara sa te gandesti la el.

Probabil ca este o chestiune de experienta pentru a vedea ce este mai bun. Deteriorarea vederii cu cheratită sa nu clipesti, dar nu incerca din rasputeri.

Cu cat te gandesti mai putin ca nu trebuie sa clipesti, cu atat va fi mai usor.

Îmbunătățirea vederii cu exerciții yoga

Nu strange din ochi. Daca simti vreun discomfort, clipeste din ochi si continua practica. Dar nu iti misca pupilele. Nu face trataka pe o lumanare daca suferi de cataracta, glaucom, miopie astigmatism sau epilepsie. Alte doua practici traditionale a practicii trataka externe, si care nu implica nici un alt obiect, este privitul varfului  nasului nasikagra drishti sau privitul locului dintre sprancene shambhavi mudra.

Primul include calmitatea si concentrarea, a dua include vigilenta si expansiunea. Pentru a practica privitul varfului nasului, adu aratatorul intins la aproximativ  o lungime de palma de nas, si la acelasi nivel.

Priveste pentru un timp varful degetului pana cand te obisnuiesti.

Uita-te la reparaţii instrument ochi lupă bijuterii lupa lupa 10 X optic Circuit de vânzare

Dupa aceea adu incet degetul la varful nasului in timp ce il privesti. Opreste-te pe parcurs daca este nevoie pentru ca ochii tai sa se obisnuiasca. Cand degetul tau atinge varful nasului, lasa-ti degetul jos, si continua sa privesti varful nasului. Fa acest lucru timp de minute in primele cateva saptamani.

Practica uită-te la miopia lumânării intre sprancene, urmeaza o procedura similara, cu exceptia faptului ca varful degetului trebuie sa se afle la nivelul sprancenelor. Aceste doua uită-te la miopia lumânării pot fi practicate cu ochii inchisi daca se doreste.

Cauzeaza o mai mica incordare a ochilor, dar este mai greu sa iti tii concentrarea. Ambele practici sunt foarte puternice pentru a face mintea linistita si echilibrata. Dar tine minte ca aceste doua practici trebuie abordate incet si cu atentie. Altfel, poti avea parte de o durere de cap. Etapa a doua: Interna. Cu timpul, concentrarea si abilitatile vizuale vor creste si vei progresa pana la practicarea privitului interior exclusiv.

Ochi mai sănătoși! 9 exerciții pentru ochi care îți vor îmbunătăți vederea

Aici, fie te uiti la o imagine mentala a obiectului, sau doar vizualizezi un punct de lumina pe ecranul mintii spatiul negru din fata ochilor inchisi. De asemenea, poti practica trataka interna cu o scena externa ca suport. Centreaza-ti privirea pe un punct central din campul vizual, si observa scenariul din jurul tau.

Apoi inchide-ti ochii si incearca sa recreezi acel scenariul in minte. Pastreaza-ti concentrarea intre sprancene si apoi lasa-ti imaginea sa se creeze genotip cu vedere normală la sine, asa cum ea se crea in exterior.

Etapa a treia: Spatiul. Dupa ce stapanesti privirea  interioara, poti trece la privrea in vid. Chiar daca poti face acest lucru de la inceput, este recomandat ca mai intai sa putem folosi trataka externa. Altfel, mintea nu va avea stabilitatea necesara pentru a scoate ce e mai bun din aceste practici, si este foarte probabil sa te pierzi in distractii si letargie.

Tehnicile tipice ale acestui tip de trataka sunt: Boochari Mudra — Ridica-ti uită-te la miopia lumânării la miopia lumânării in fata, si priveste la varful degetului pentru cateva minute.

Dupa aceea retrage-ti mana, dar continua sa privesti in acelasi loc. Acum priveste catre spatiu, in gol. Fii constient doar de spatiu, si nu inregistra niciun alt om viziune panoramică.

vederea nu și-a revenit după operație cum să oprești miopia într-un singur ochi

Cand concentrarea se va dispersa, ridica-ti mana si incepe din nou. Spatiul — Selecteaza doua obiecte din campul vizual, si concentreaza-te pe spatiul dintre ele.

miopia este miopia vederea doare gâtul

Dupa un timp inchide uită-te la miopia lumânării si concentreaza-te pe spatiul dintre ganduri. Cerul de seara — De asemenea exista o practica tibetana numita privitul cerului vezi descrierea un pic mai jos. Intunericul — Intr-o camera intunecata, priveste un punct in intuneric, din fata ta Atentie: Nu incerca aceasta practica daca ai emotii suprimate sau ai fost expus unor experiente traumatice pentru ca ar putea iesi la suprafata in mod puternic prin acest exercitiu.

Cel care vede — Cu ochii inchisi, intoarce-ti privirea la de grade in jurul tau, sursa tuturor perceptii vizuale. Prin trataka, toata atentia si puterea mintii sunt canalizate intr-un flux continuu. In multe traditii de Yoga, trataka este considerata alfabetul meditatiei, si este considerat un exercitiu foarte eficient de concentrare.

Ar trebui pastrata secret, cu foarte mare atentie, precum o cutie de aur. Pe scara Yoga, trataka este deseori considerata puntea dintre practicile bazate pe corpul fizic — cum ar fi posturile asanele si exercitiile de respiratie pranayama — si practicile de meditatie cu orientare mentala dhyana si starea de superconstienta samadhi.

Este de asemenea o pregatire esentiala pentru toate tipurile de meditatie vizuala. Cartile recomandate pe subiectul trataka sunt: Asana Pranayama Mudra Bandha si Dharana Dharsan cea din urma fiind una dintre cele mai cuprinzatoare expuneri care le-am gasit pana acum.

Aceste doua tratate si alte carti de Yoga Bihar constituie cea mai mare parte a studiului meu despre trataka. Acum vom explora alte practici trataka din diferite traditii. Privitul cerului in Buddhismul Tibetan. Dzogchen, o traditie din Buddhismul Tibetan, recomanda practica uită-te la miopia lumânării cerului. Un foarte bun articol pe acest subiect este de la prietenul meu Chad Foreman, de la care am imprumutat urmatoarele instructiuni: Gaseste un loc inalt cu o vasta vedere asupra cerului de asemenea poti incerca si sa stai pe spate, afara.

Aseaza-te comfortabil si limpezeste-ti mintea pentru cateva momente cu respiratii lungi si incete. Avand o postura buna, inclina-ti usor capul inainte, si priveste cu o dispozitie nobila, fara distragere sau oboseala, la cerul albastru si expansiv cel mai bine faceti acest exercitiu in zilele cu cer senin.

Elibereaza-te de toate gandurile, permitandu-le sa treaca precum norii, si incurajeaza-ti constientizarea sa se contopeasca usor cu cerul albastru expansiv. Observa cum gandurile interioare se evapora in cerul tau interior, ca si constientizarea, ca si norii care se evapora pe cer.

picături pentru a reduce vederea recomandări după operația oculară

Intelege ca aceasta experienta deschisa si expansiva este de fapt cea mai fundamentala si naturala stare a fiintei Sustine aceasta recunoastere a unei stari deschise si expansive pentru cat mai mult timp posibil, si intoarce-te la aceasta cand esti distras.