De ce după vederea somnului, Oboseala, suprasolicitarea și iritarea ochilor


Articolul principal Fă cunoștință cu ghidul de somn Thrive! Acest ghid Thrive îți va aminti de beneficiile odihnei și îți va explica cum să dormi mai mult și mai bine. Thrive Global este o platformă care-și propune să schimbe comportamente și care se axează pe scăderea nivelului de stres și a epuizării cauzate de muncă, în timp ce amplifică nivelul de bunăstare și de productivitate. Compania, decriptează tabelul de testare a vederii de Arianna Huffingtoncreează schimbări de durată în viețile oamenilor prin oferirea de soluții de ce după vederea somnului, bazate pe știință și menite să îi ajute să își îmbunătățească randamentul și bunăstarea generală.

Cu toții am avut zile în care ne-am sacrificat somnul pentru a tăia încă două-trei lucruri din listele noastre de activități. După ce ai înțeles, însă, cât de important este somnul și că a reuși să dormi suficient nu este chiar atât de greu precum poate părea la prima vedere, nu te vei mai întoarce niciodată la vechile obiceiuri. Fă cunoștință cu ghidul de somn Thrive!

Narcolepsie

În prima parte, vei face cunoștință cu conținutul Ghidului Thrive. Platforma noastră e creată pentru a naviga cu ușurință. Știința din spatele de ce după vederea somnului În a doua parte a Ghidului îți vom prezenta stigmatul vederii este impresionat de cercetări care au demonstrat că somnul este un element esențial pentru a putea da cel mai bun randament, atât fizic, cât și mental — și că a nu face din somn o prioritate poate avea consecințe grave asupra fiecărui aspect al vieții tale.

Micropașii Îți vom arăta cât de simplu poate fi ai un somn odihnitor cu ajutorul micro-pașilor Thrive Global — schimbări simple, susținute de știință, pe care poți să le pui în practică începând chiar de astăzi. Sfatul expertului În această secțiune vei face cunoștință cu dr. Michael Grandner, director al programului de cercetare în domeniul somnului și sănătății de la Universitatea din Arizona.

El va explica de ce contează somnul, cum să te odihnești mai bine și ce trebuie să eviți. Modelele Thrive Îți de ce după vederea de ce după vederea somnului face  cunoștință oamenii Thrive, promotori ai ideii că somnul îți aduce beneficii, atât la nivel personal, cât și profesional.

de ce după vederea somnului

Instrumente pentru manageri În această secțiune îți oferim instrumentele necesare pentru ca tu să devii un model pentru echipa ta. Poți începe cu acțiuni mici, dar de impact pentru a ajuta colegii să doarmă mai bine. De ce după vederea somnului pentru prosperitate Am strâns laolaltă cele mai bune tehnologii care te pot ajuta să integrezi somnul odihnitor în viața ta de zi cu zi.

Învață în continuare În ultima parte a Ghidului vei descoperi viziunea forumului se deteriorează mai bune articole de pe thriveglobal. Până la finalul Ghidului, vei ști cât de important este somnul pentru a-ți menține creierul și corpul în cea mai bună formă. Știința din spatele somnului Cum influențează somnul fiecare aspect al randamentului tău Studiile demonstrează că dacă vrei să muncești și să viziune restabilită hipermetropie mai bine, trebuie să transformi somnul într-o prioritate.

Lipsa de somn ne scade productivitatea. Conform unei cercetări dinrealizată de RAND Corporationproductivitatea scăzută din cauza somnului insuficient duce la pierderi anuale de de miliarde de dolari în țări precum Statele Unite ale Americii, Japonia, Germania, Regatul Unit al Marii Britanii și Canada. De asemenea, după cum au arătat concluziile unei cercetări efectuate de Harvard Medical Schoolinsomnia echivalează, pentru fiecare angajat din Statele Unite ale Americii, cu pierderea anuală a aproximativ 11,3 zile productive.

Verificați miopia online privării de somn Cu toate astea, nu e nevoie să stai treaz toată noaptea ca să poți vedea efectele lipsei somnului — efectele nefaste ale privării de somn apar mult mai devreme decât s-ar aștepta majoritatea oamenilor. Potrivit unui studiu publicat în cotidianul Sleeppersoanele care au dormit șase ore pe noapte timp de două săptămâni doar cu o oră în minus față de cele ore de somn recomandate și media pe care o dorm, de regulă majoritatea oamenilor au avut un randament la fel de scăzut pe parcursul zilei precum persoanele care au fost obligate să stea treze două nopți la rând.

Privarea de somn duce, de asemenea, și la luarea unor decizii mai puțin inspirateiar procesul decizional este, esențial pentru a putea da randament. Cel mai important proces Explicația ar putea fi următoarea: cercetările publicate în revista Science sugerează că, atunci când dormim, creierul nostru elimină acumulările inutile de peste zi sau, după cum a explicat autorul principal al studiului, Dr.

În plus, mai multe ore de somn pot mări capacitatea cerebrală. Beneficiile odihnei Un alt studiu a arătat că în creierul persoanelor care dormeau mai mult decât minimul indispensabil a fost descoperită o cantitate mai mare de materie cenușie, care a fost asociată cu un nivel mai ridicat de bunăstare psihologică și de inteligență emoțională.

Deloc surprinzător, acest lucru ne afectează și sănătatea mentală.

de ce după vederea somnului

Un sondaj efectuat în Marea Britanie a constatat că persoanele care nu dorm suficient au de șapte ori mai multe șanse de a raporta că se simt neajutorate și de cinci ori mai multe șanse de a spune că se simt singure. O cantitate suficientă de somn REM ar putea contribui, de asemenea, la reducerea activității cerebrale care este asociată cu stresul emoțional, ceea ce înseamnă că te vei simți mai puțin stresat după un somn odihnitor, după cum arată un studiu publicat în revista Current Biology.

Cu toate acestea, un alt studiu a arătat că și în cazul în care nu ai dormit suficient, o oră în plus sub cearșaf îți poate crește nivelul de fericire zilnică mai mult decât ar face-o o mărire salarială de La polul opus, cercetările asociază somnul neodihnitor cu niveluri mai mari de stresceea ce își pune amprenta în mod negativ asupra tuturor aspectelor vieții cotidiene.

De asemenea, să nu trecem cu vederea sănătatea fizică.

Lipsa somnului poate genera afecțiuni ale creierului

Sau, după cum afirmă Dr. Somnul este atât de important pentru modul în care funcționăm, încât până și Armata americană l-a studiat.

Cercetătorii de la Walter Reed Army Institute of Research au descoperit că privarea de somn a condus la înregistrarea unor scoruri mai mici în grilele de măsurare a inteligenței emoționale, a modului în care interacționăm la nivel interpersonal, a empatiei, asertivității, controlului impulsurilor și a gândirii pozitive.

Indiferent că ești pe câmpul de luptă sau în sala de consiliu, aceasta nu este o stare în care ai vrea să fii.

Iar dacă acorzi importanța cuvenită somnului și îl prioritizezi, nu vei fi. Cu alte cuvinte Privarea de somn ne afectează abilitatea de a lua decizii, care este esențială pentru toate activitățile, de la cele mai nesimnificative la cele mai importante.

Follow Thrive Global on Facebook

De asemenea, privarea de somn a fost corelată cu bolile de inimă, diabetul, inflamația, îmbătrânirea precoce a creierului și dificultăți în de ce după vederea somnului unei greutăți sănătoase. Micropași Pași mici care duc la schimbări mari, cu care să începi de azi Teoria din spate Formarea obiceiurilor este un lucru complicat, iar cercetările sugerează că durata de timp pentru a forma un nou obicei ar putea depinde de comportamentul care se construiește. Îți recomandăm să te dedici unuia dintre acești micropași timp de 21 de zile.

Dacă devine un obicei până la momentul în care au trecut 21 de zile, treci la un alt micropas.

Lipsa somnului modifica "dramatic" organismul. Principalii 5 factori care afecteaza somnul

Dacă nu, continuă să lucrezi la asta! Acum că ai la dispoziție toate aceste informații, îți poți da seama și singur ă că e timpul să acorzi importanța cuvenită somnului.

de ce după vederea somnului

Folosește micro-pașii care urmează pentru a muta somnul din partea de jos a listei tale cu priorități spre locurile fruntașe.

Micropas 1 Oprește toate dispozitivele și mută-le în afara dormitorului cu cel puțin 30 de minute înainte de a merge la culcare. Lumina albastră emisă de dispozitivele pe care le deținem blochează producția de melatonină, hormonul care ne semnalează că e timpul să dormim.

Telefoanele noastre sunt, de asemenea, și sursa a tot ceea ce trebuie să dăm deoparte pentru a putea adormi: listele noastre de activități, e-mailurile noastre, anxietățile noastre. De ce după vederea somnului, atunci când duci și telefonul la somn, ca parte a ritualului tău de seară, este foarte posibil să te trezești cu bateriile la fel de încărcate precum cea a telefonului.

Micropas 2 Creează un ritual înainte de somn — fă o baie fierbinte, încearcă niște mișcări lejere de stretching sau citește o carte o carte adevărată, nu o versiune digitală, pe un dispozitiv — care nu are nicio legătură cu munca.

Cauzele Tulburărilor de Somn

Experții au căzut de acord că rutina și ritmul susținut al unui ritual pre-somn ajută mintea și corpul să se relaxeze și să lase în urmă grijile și stresul din ziua care tocmai s-a încheiat. Micropas 3 Menține un program de somn consecvent. Dormitul și trezitul la aceeași oră contribuie la reglarea ritmului circadian, ritm care, odată reglat, te poate ajuta să adormi mai ușor, să ai un somn odihnitor și să te trezești plin de energie. Beneficiile odihnei vor fi evidente într-un timp foarte scurt și astfel vei fi din ce în ce mai motivat să continui să dormi între șapte și nouă ore pe noapte.

Thrive Global: Cum afectează privarea de somn performanța la locul de muncă? Michael De ce după vederea somnului Este greu de identificat de unde să începi lista. Am putea începe cu performanța cognitivă — unul dintre primele lucruri care sunt afectate de lipsa somnului este capacitatea noastră de a ne concentra și de a ne susține atenția.

Știm, de asemenea, că privarea de somn are un impact asupra altor funcții cognitive, precum ar fi luarea deciziilor, învățarea și memoria sau asumarea riscurilor.

Și mai rău, se pare că cu cât suntem mai deficitari, cu atât mai puțin capabili să ne dăm seama ce ne lipsește.

de ce după vederea somnului

Deci, oamenii pot fi foarte afectați din cauza pierderii somnului și nu au habar. Ei cred că sunt în regulă, cred că s-au obișnuit așa, dar nu e cazul. Și cu stimulenți precum cofeina, poți obține o îmbunătățire la nivel de energie, dar nu te va ajuta în luarea deciziilor și calcularea riscurilor.

TG: Ce ne spune știința despre importanța somnului corelată la de ce după vederea somnului MG: Somnul influențează aproape fiecare sistem din corp.

Afla totul despre insomnie: simptome, diagnostic, tratament | 7-pitici.ro

Sunt efecte asupra creierului și asupra tuturor organelor. Iar unele persoane sunt mai mult sau mai puțin sensibile în anumite domenii. Pentru unii, o noapte pierdută poate duce la creșterea în greutate. Pentru alții, chiar și o noapte albă le poate afecta sistemul imunitar și îi poate predispune către îmbolnăvire. Ai putea duce într-un laborator o persoană tânără, sănătoasă, fără probleme medicale, obișnuită să doarmă opt sau nouă ore pe noapte, iar după doar patru sau cinci ore pot începe să pară diabetice, din punct de vedere fiziologic.

TG: Cum afectează privarea de somn sănătatea cognitivă? MG: Studiile arată că, pe măsură ce oamenii îmbătrânesc, funcțiile lor cognitive se înrăutățesc, ceea ce afectează somnul, dar se pare că și reciproca e valabila.

Lipsa somnului poate genera afecțiuni ale creierului | Blog | Medihelp

Un sistem care a fost studiat este rolul somnului în a permite creierului să se limpezească de reziduuri, toxine și alte lucruri de care ne poluează. Atunci când acestea se acumulează și corpul nu este capabil să le elimine în mod corespunzător, ar putea duce la boli neurodegenerative precum Alzheimer, spre exemplu. Dacă somnul joacă un rol foarte important în eliminarea acestor lucruri din creier, îmbunătățirea somnului te poate ajuta să te protejezi pe termen lung de unele dintre aceste afecțiuni.

TG: Ceva despre care vorbim multe la Thrive de ce după vederea somnului importanța deconectării de la dispozitivele electronice înainte de culcare. Ce sfaturi aveți? MG: Vă recomand să încercați să închideți ecranele cu cel puțin o jumătate de oră înainte de culcare, dar dacă nu puteți face asta, reduceți luminozitatea pe cât de ce după vederea somnului.

Și, amintiți-vă, lumina este doar o parte a problemei.

de ce după vederea somnului

Cealaltă parte este conectarea mentală. TG: Care credeți că sunt cele mai mari blocaje cum să desenezi o masă pentru viziune când vine vorba de somnul insuficient și cum le putem depăși? MG: Primul lucru pe care oamenii îl spun este că nu au timp. Apropo, știți că trebuie să investiți timp pentru a câștiga bani. Multa lume tranzacționează somnul în favoarea lucrului. Și nu pentru că le place munca — e vorba de securitatea financiară.

Deci, în esență, ceea ce faci este că tranzacționezi somn pentru bani. Îți vinzi somnul, iar întrebarea este dacă rezultă din asta o afacere bună. Ce primești în schimb pentru acea perioadă?

de ce după vederea somnului

TG: Ce micropași ați recomanda oamenilor care îți doresc să facă din somn o prioritate? MG: Primul lucru pe care aș spune este să nu se mai gândească la somn ca timp neproductiv.

Oboseala, suprasolicitarea și iritarea ochilor

Somnul nu este o pierdere de timp, este o investiție de timp în sănătatea și productivitatea zilei următoare. Un alt sfat: dacă nu poți dormi, te culci. Dacă vă așezați în pat și, dintr-un motiv sau altul, nu puteți să adormiți, nu vă mai străduiți. Dați-vă jos din pat, faceți altceva pentru o perioadă și încercați din nou mai târziu.

Nu doriți ca patul să fie un loc în care să te uiți pe pereți, ci o oază de liniște. Modelele Thrive Oameni de succes vorbesc despre importanța somnului Când ai ocazia să-i întrebi pe unii dintre cei mai interesanți oameni despre viața lor, uneori obții cele mai fascinante răspunsuri la cele mai simple întrebări.

Chestionarul Thrive reprezintă o serie de interviuri care oferă o perspectivă intimă asupra vieții unora dintre cei mai de succes oameni.