Viziunea crabului

În același timp, compania Norway King Crab a lansat noua lor soluție pentru transparență de neegalat a lanțului alimentar. Un cod QR pe o etichetă este atașat la fiecare crab, astfel încât să poată fi scanat de către patronul restaurantului.
După scanarea codului, oaspetele restaurantului poate vedea fotografii ale pescarului, bărcii, poate citi o scurtă istorisire, poate vedea dimensiunea crabului și multe altele. Provocarea Reduce stresul crabilor, aceștia fiind transportați km cu camionul viziunea crabului locul în care sunt capturați până la Aeroportul Oslo de unde sunt expediați peste tot în lume.

Nivelurile ridicate de stres din timpul călătoriei îndelungate au dus la o calitate mai slabă a crabului. Abordarea noastră Împărțirea călătoriei în două părți diferite. Primul pas al călătoriei este ruta națională către Oslo.

Crabii sunt transportați viziunea crabului vrac în containere mari făcute din cel mai rezistent și cel mai durabil carton ondulat cu hârtie kraftliner rezistentă la umezeală pentru a rezista la umezeală. Ambalajul masaj pentru tratamentul vederii suficient de rezistent pentru a fi stivuit la înălțime în camion pentru a asigura eficiența logisticii la un nivel constant.
Cancer pagurus
viziunea crabului Aici crabii se pot relaxa și își pot reveni în hotelul pentru crabi și sunt menținuți în așteptare pentru comenzile primite de pe tot globul.
De îndată ce comenzile sosesc, crabii regi sunt ambalați în ambalajul nostru DryPack unic și câștigător de multiple premii, care este complet etanș la scurgeri. Ambalajul DryPack a fost viziunea crabului unei testări vaste pentru a fi certificat pentru transportul aerian și va asigura ajungerea crabilor la destinație în condiție optimă.
Rezultatul Ambalajul corect pentru fiecare etapă a lanțului de aprovizionare, compensând costurile, eficiența viziunea crabului protecția unui produs foarte valoros și fragil.

Calitatea îmbunătățită a produsului asigură clienți mai fericiți și creșterea vânzărilor. Timpii de livrare reduși duc, de asemenea, la clienți mai fericiți și la un produs mai bun.