Viziune în timpul alergării, Analiza biomecanică a mersului și a alergării - Dr. Codruţa Cioponea | Centrul Medical Superfit


viziune în timpul alergării dezvoltarea senzorială a vederii

Ghidurile Societății Europene de Cardiologie recomandă de minute de exerciții fizice, moderate ca intensitate, săptămânal, pentru o bună funcționare a sistemului circulator. Alergarea este asociată de multă vreme cu o mai bună stare de sănătate și longevitate, dar cercetările efectuate pe subiect au evaluat cât de repede, cât timp și cât de des trebuie să se alerge pentru a experimenta aceste beneficii.

viziune în timpul alergării caracteristicile persoanelor cu deficiențe de vedere

Activitatea fizică începe să fie înțeleasă diferit. Contactat de Medscape Medical News, Prof. Zeljko Pedisic, autorul principal al studiului, a afirmat că nu au fost observate beneficii care să varieze în funcție de frecvența, viziune în timpul alergării sau durata alergării.

viziune în timpul alergării mantre pentru îmbunătățirea vederii

Concluzia sugerează că oamenii pot obține beneficii substanțiale cu mai puțin decât cantitatea de exercițiu recomandată în mod obișnuit de autoritățile de sănătate publică.

Chiar și 50 de minute petrecute săptămânal alergând, reduc riscul de deces Desfășurarea studiului Specialiștii de la Universitatea Victoria au efectuat o meta-analiză a 14 studii care a avut un număr total de Datele privind mortalitatea, colectate din registrele naționale de deces, au arătat că Constatarea că astfel de beneficii semnificative pot fi obținute alergând doar 50 de minute pe săptămână este în contrast cu multe recomandări oficiale.

Analiza biomecanică a mersului și a alergării - Dr. Codruţa Cioponea | Centrul Medical Superfit

Această analiză arată că, chiar și cele mai mici cantități de alergare raportate în studiile evaluate — mai rar de o dată pe săptămână, mai puțin de 50 de minute pe săptămână, mai puțin de 6 mile pe oră — au conferit viziune în timpul alergării debut brusc al vederii privind reducerea mortalității de orice cauză.

Investigatorii nu au fost capabili să stabilească ce beneficii ar putea acumula cu o alergare mai mică, deoarece 50 de minute pe săptămână a fost cantitatea minimă rezultată din toate studiile evaluate. Studiile au investigat creșteri mai mari ale timpului de alergare, până la 4,5 ore pe săptămână, dar reducerile riscurilor au rămas constante în această metaanaliză.

8 septembrie 2020, Porunca 9 (II): „Să nu mărturisești strâmb împotriva aproapelui tău.” (Ex. 20:16)

Importanța rezultatelor Prof. De asemenea, studiul nu poate fi utilizat ca un argument pentru superioritatea alergării peste alte forme de activitate fizică. Aceste rezultate sunt relevante în special pentru persoanele care nu au timp, deoarece ar trebui să le ofere un plus de încredere în faptul că, fie și alergatul timp de 10 minute in fiecare zi poate aduce beneficii.

viziune în timpul alergării viziunea 1 5 câte linii

Astfel că, ideea conform căreia exercițiul fizic de scurtă durată nu are sens ar trebui să dispară, iar oamenii să facă mișcare cât de puțin, ori de câte ori au ocazia. Citește și:.

viziune în timpul alergării viziunea s-a schimbat